Τεχνική Υποστήριξη

Μετά από χρόνια εμπειρίας στον χώρο των ταμειακών συστημάτων και της πληροφορικής φροντίζουμε τα προϊόντα που αντιπροσωπεύουμε και προμηθεύουμε να είναι υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας. Αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για κάθε προϊόν (υλικό ή λογισμικό) τεχνολογίας να υπάρχει εξειδικευμένη τεχνική υποστήριξη για την συντήρηση ή αποκατάσταση ενδεχόμενης βλάβης.

Οι Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί και οι Μηχανικοί Πληροφορικής της εταιρείας, με πολύχρονη εμπειρία στον χώρο, προσφέρουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης για το κάθε προϊόν και υπηρεσία.

Η τεχνική υποστήριξη ή η διάγνωση της βλάβης μπορεί να πραγματοποιηθεί:

  • Στον χώρο σας (on site): Με ένα τηλεφώνημα στο 22410 38089 ή σε ένα από τα κινητά που θα βρείτε στην επικοινωνία μπορούμε να κλείσουμε ένα ραντεβού στον χώρο της επιχείρησης σας ή στον ιδιωτικό σας χώρο.
  • Τηλεφωνική Υποστήριξη (on call): Αφού περιγράψετε το πρόβλημα σας, ο αρμόδιος τεχνικός θα κρίνει αν μπορεί να σας βοηθήσει με κάποιες προφορικές οδηγίες. Αν ο τεχνικός κρίνει ότι το μηχάνημα πρέπει να εισαχθεί στο εργαστήριο της εταιρείας ή να σας επισκεφθεί στον χώρο σας προκειμένου να αποκαταστήσει το πρόβλημα, θα σας ενημερώσει για τις επιπλέον ενέργειες.
  • Εξ αποστάσεως υποστήριξη με remote προγράμματα διαχείρισης υπολογιστή (on line): Σε περιπτώσεις που υπάρχει η δυνατότητα υποστήριξης εξ αποστάσεως, ο τεχνικός θα σας δώσει οδηγίες για το πώς θα ολοκληρωθεί η εργασία.
  • Στο εργαστήριο μας (on store): Ανάλογα με την βλάβη ή την συντήρηση το μηχάνημα (ταμειακή μηχανή, υπολογιστής, εκτυπωτής, φωτοτυπικό κ.λ.π.) εισάγεται στο εργαστήριο μας για επισκευή.

Ετικέτες: Service, After sale service, Τεχνική Υποστήριξη, Δίκτυα, Server, Cisco, mikrotik, Ubiquiti, HP, Internet, MikroTik Certified Network Associate, MikroTik Certified Routing Engineer, MikroTik Certified Wireless Engineer, MTCNA, MTCRE, MTCWE, Windows Server, Linux Server, HP Business Partner